2012年2月25日 星期六

Make You Feel My Love




When the rain is blowing in your face

當風雨不斷打在你的臉上

And the whole world is on your case

而這世界已經成為你的負擔

I could offer you a warm embrace

我可以給你一個溫暖的擁抱

To make you feel my love

只為了讓你感受到我的愛



When the evening shadows and the stars appear

當太陽西沉,星月東昇

And there is no one there to dry your tears

卻沒有人可以幫你擦乾淚滴

And I could hold you for a million years

我可以一直擁抱你,直到一百萬年過去

To make you feel my love

只為了讓你感受到我的愛



I know you haven't made your mind up yet

我知道你還沒有下定決心

But I would never do you wrong

但我絕對不會背叛你

I've known it from the moment that we met

從我們初識的那一刻我就知道了

No doubt in my mind where you belong

你會一直在我心上



I'd go hungry, I'd go black and blue

就算挨餓,就算傷痕累累

And I'd go crawling down the avenue

就算在大街道蹣跚爬行

No, there's nothing that I wouldn't do

我什麼事情都願意

To make you feel my love

只為了讓你感受到我的愛



The storms are raging on the rolling seas

暴風雨在洶湧的海面上不斷肆虐

And on the highway of regret

在遺憾的高速公路上

The winds of change are blowing wild and free

變換的風吹得如此狂烈而自由

You ain't seen nothing like me yet

你從沒見過像我一樣如此堅定



I could make you happy, make your dreams come true

我可以讓你快樂,讓你的美夢成真

Nothing that I wouldn't do

要我做什麼我都願意

Go to the ends of the earth for you

我願意追隨你,直到世界的盡頭

To make you feel my love

只為了讓你感到我的愛

To make you feel my love

只為了讓你感到我的愛

沒有留言: